Zo werkt de cloudsoftware van bouw7

Gebruik bouw7 op locatie, onderweg of op kantoor.

Bouw7 op iOS, Android en Web, dus overal bereikbaar.

Een goede administratie is het hart van ieder bedrijf. Niets is belangrijker voor de efficiëntie van het bedrijf dan dat alle bedrijfsprocessen optimaal op elkaar aansluiten en met elkaar communiceren. Effectiviteit en efficiëntie in de planning, organisatie en administratie zijn essentieel in een markt die voortdurend onder druk staat. Je zoekt dus naar een allesomvattende en toekomstbestendige oplossing.

Het bouw7 softwarepakket is hier de oplossing voor. Bouw7 is ontwikkeld voor en door bedrijven die werkzaam zijn in de bouw. Bouw7 is daarmee het enige pakket dat daadwerkelijk aansluit op alle bedrijfsprocessen in de bouw en die denkt vanuit de medewerker.

Gratis adviesgesprek aanvragen

Bouw7 op locatie

Vanaf je telefoon of tablet kun je met bouw7 alle informatie op een eenvoudige manier invullen en dit direct aan een project koppelen. Veel velden worden al automatisch ingevuld, zo voorkomt bouw7 dat je onnodig vaak dezelfde gegevens moet invoeren. Naast het invullen en registreren van informatie zijn alle andere functies van bouw7 ook beschikbaar in de mobiele apps (Android & iOS). Dankzij onze software was het registreren van uren, bekijken van tekeningen, contacten doorbladeren of het doorzoeken van bestek nog nooit zo makkelijk.

Bouw7 op kantoor

De apps van bouw7 staat direct in (beveiligde) verbinding met de cloud. Hierdoor zijn alle vorderingen, wijzigingen en administratie die vanaf je telefoon of tablet worden gedaan direct via elke webbrowser inzichtelijk. Waar je ook bent! Zo is het dus mogelijk om vanaf kantoor direct een overzicht te krijgen van de verschillende werkzaamheden bij de lopende projecten. Alle ingevoerde gegevens worden direct verwerkt, hierdoor kun je vanuit de webapplicatie op ieder moment van elk project een overzicht of factuur afdrukken of digitaal versturen.

Software die voor je werkt

Dankzij bouw7 heb je een goed overzicht en kun je makkelijk controle houden op de inzet en de productiviteit van jezelf of de medewerkers. Iedere medewerker selecteert op zijn telefoon of tablet zelf een project en gaat aan de slag. Nadat de werkzaamheden gereed zijn kan de medewerken zelf uren, gebuikte materialen, afval en bonnen invoeren. Deze gegevens kun je direct overnemen op de factuur. Natuurlijk is het mogelijk om met meerdere personen/teams aan een project te werken. Makkelijker kunnen we het niet maken!

Bouw7 is het enige softwarepakket dat daadwerkelijk aansluit op alle bedrijfsprocessen in de bouw en ontwikkeld is vanuit de medewerker

Succesverhalen

De applicaties van bouw7 zijn te gebruiken op zowel tablets als mobiele telefoons. We ondersteunen zowel Android als iOS, hierdoor kan vrijwel iedereen met een smartphone of tablet gebruik maken van bouw7 op locatie.

Onder andere deze bedrijven werken al met bouw7 bouwsoftware

lees meer

Gebruiksgarantie

Het overstappen naar een ander of nieuw softwarepakket is niet voor iedereen een makkelijke keuze. Dankzij de bouw7 importer zetten wij al je bestaande klant- en projectgegevens over naar de bouw7 omgeving, zo kun je direct door!

Meer over de bouw7 importer vind je op de pagina gebruiksgarantie

lees meer

Probeer het 30 dagen gratis.

Start nu binnen 1 minuut met je eigen bouw7 account Probeer nu