Functie

Word jij onze nieuwe Customer Success medewerker? Super! Kom meewerken aan het meest innovatieve cloudplatform voor de bouw. Als customer success medewerker ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten, ontwikkel je communicatieplannen, organiseer je experiencedagen en draag je zorg voor het totale klantenbestand en helpt mee met het genereren van nieuwe klanten.

Functie-eisen

We zoeken een doortastend type, met veel energie, die eerlijk en oprecht is. Je dient communicatief zeer vaardig te zijn, goed te kunnen presteren onder druk. Om in aanmerking te komen voor de functie voldoe je verder aan de volgende functie eisen:

  • Affiniteit met de bouw/technologie/software
  • Je bent sterk klantgericht en denkt in oplossingen, niet in problemen
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Arbeidsvoorwaarden

We moedigen ons personeel aan om continu grote creativiteit, kwaliteit en innovatie te leveren. Mensen die ambitie hebben, bieden we graag de ruimte. Als medewerker van bouw7 kun je verder rekenen op een goed salaris met interessante bonusregeling en uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Bedrijfsprofiel

Op de markt van de bouw management software is bouw7 een nieuwe speler, die met een nieuwe generatie bouwsoftware de markt gaat veroveren.

Sollicitatieprocedure

Heb jij interesse in de functie van Customer Success Manager?Als deze vacature jou aanspreekt en je voldoet aan de functie- eisen, komen wij graag met jou in contact! Je kunt jouw sollicitatie, bestaande uit een motivatiebrief en een compleet CV, sturen naar administratie@bouw7.nl